• Vad: en baddag på Orn i Söderhamns skärgård. Vi åker med M/S Moa, en skärgårdsbåt, som är abonnerad för dagen.
  • Datum: den 1 augusti.
  • Tid: vi träffas kl 10.00. Vi beräknar att vara hemma kl 16.00.
  • Var: vid M/S Moas skärgårdsterminal, Norra Hamnsgatan 43-39 Söderhamn
  • Anmälan: skickas till gavleborg@svenskadownforeningen.se senast den 18 juli. Anmäl vid samma tillfälle eventuella matpreferenser.
  • Övrigt: Vid eventuella frågor maila gavleborg@svenskadownforeningen.se

Välkommen till en härlig dag i Söderhamns skärgård den 1 augusti.I samverkan med Söderhamns kommun inbjuder vi till en baddag på Orn. Vi åker med M/S Moa, en skärgårdsbåt, som är abonnerad för dagen. Vi har 30 platser. Vi träffas vid M/S Moas skärgårdsterminal, Norra Hamnsgatan 43-39 Söderhamn, kl 10.00. Vi beräknar att vara hemma kl 16.00. Ta med kläder efter väder samt för att både kunna vara torr och varm efter badet och båtturen.Vi bjuder på lunch!

Anmälan skickas till gavleborg@svenskadownforeningen.sesenast den 18 juli. Anmäl vid samma tillfälle eventuella matpreferenser. Vid eventuella frågor maila gavleborg@svenskadownforeningen.se

Observera att på evenemanget gäller den egna försäkringen.

VÄLKOMMEN!

Styrelsen Svenska Downföreningen Gävleborg