Vad: Miniläger i Lycksele

När: Den 1-2 juni 2024

Var: Ansia Camping i Lycksele

Anmälan: Anmälan skickas till vasterbotten@svenskadownforeningen.se

Den 1-2 juni bjuder Svenska Downföreningens lokalförening i Västerbotten återigen in till miniläger i Lycksele! Lokalföreningen har bokat 15 stugor på Ansia Camping i Lycksele (3-6 bäddar). Vi besöker Lycksele djurpark och vi planerar även en del andra gemensamma aktiviteter. Huvudsyftet är att träffas och umgås.

Lokalföreningen bjuder på boendet och barnens entré till djurparken. Varje familj står för de vuxnas entrébiljetter. Lokalföreningen bjuder även på pizzabuffé till middag på lördagen samt frukost på söndagen till de som vill. Utöver middag och frukost ordnar varje familj sin egen mat (stugorna är utrustade med kök). Transport till och från Lycksele ordnar familjerna också själva.Anmälan skickas till vasterbotten@svenskadownforeningen.se

Anmäl er gärna så snart som möjligt. Skriv gärna en kommentar här i inlägget också så vi ser hur många som är intresserade. Sista dag för anmälan är den 22/5. Om intresset är stort är det först till kvarn som gäller.Anmälan bör innehålla följande uppgifter:– namn på alla deltagare- ålder på barnen- information om huruvida ni är medlemmar i Svenska Downföreningen eller ej (om ni inte är medlemmar ännu så kan ni bli det i samband med anmälan)- antal familjemedlemmar som vill äta pizzabuffé samt frukost (antal vuxna+antal barn)- specialkost, allvarliga allergier eller annat vi bör känna till.

Hoppas att ni vill med!/Lokalföreningen Västerbotten